Week 5&6 | Vakantie

25 maart 2018 - Poperinge, België

Hallo,

Vorige week heb ik geen verslag gemaakt omdat er in die week niet veel bijzonders was gebeurt. Deze week gelukkig wel wat meer.

Dit was de laatste week op de afdeling geriatrie en dat vond ik wel jammer. Het begon allemaal te wennen op de afdeling, hoe alles werkte en wat mijn taak was en dan is het dus jammer dat ik er weg moet.

Afgelopen woensdag mocht ik een soort van cliënten bespreking bijwonen, waar allerlei verschillende functies bij waren. Hierbij vond ik het knap dat de arts de cliënten wel goed kende en precies wist wat er bij welke cliënt de bedoeling was.

Nu heb ik twee week vakantie, en dat besteed ik thuis in Nederland. Na de vakantie sta ik een weekje op de afdeling geriatrisch dag ziekenhuis, ik heb mij daar nog niet in verdiept maar ben erg  benieuwd. Na dat weekje sta ik 1,5 maand op de afdeling cardiologie wat ook zeer interessant is.

Elke week leer ik weer wat Vlaamse woorden van de mede studenten waar ik verblijf, wat ik wel leuk vindt om te leren.

Over drie week schrijf ik weer een verhaaltje als ik weer in België ben.