Stage in België

10 februari 2018 - Poperinge, België

Hallo allen,

Sinds acht februari zit ik in Poperinge (België) voor een half jaar stage in het ziekenhuis. We zijn er dus nu twee dagen en hebben al een handje vol mensen leren kennen op het campus waar wij verblijfen.

Ik had verwacht dat de taal niet echt een issue zou zijn, maar integendeel. Met het communiceren met mede Belgische studenten moet ik eerst even nadenken wat ze precies zeggen maar uit eindelijk komt het wel door (als ze niet te snel praten).

De mensen hier zijn erg sociaal en stellen zich graag voor je open merk ik. Voor ons als buitenlander is dat zeer fijn. Naast het normale stage volg ik ook een student excellent programma en probeer ik ambassadeur te worden van school met behulp van deze stage.

Overmorgen mag ik beginnen met stage in het Jan Yperman ziekenhuis in Ieper. Ben zeer benieuwd hoe dat gaat, en ik kijk er echt naar uit.

Elke week maak ik een blog, dus tot volgende week. Als u vragen hebt mail me gerust.

Hoogachtend,

10 februari 2018
    Ik moet zand hebben
  3. My husband is antiquair:
    11 februari 2018
    Hee Jurjen, fijn dat je buiten constante begeleiding naar die Belgen mag! De loeter
  4. Loltyler1:
    11 februari 2018
  5. Ids Attema:
    14 februari 2018
    Succes vent! Veel plezier met het verblijVen bij onze zuiderburen!